Wednesday, July 27, 2011

Carian apa paling banyak di Blog Saya sekarang

Dah agak lama tak buka stastitik blog saya kerana agak sibuk kebelakangan ini. Namun bila saya buka sahaja saya agak terkejut kerana Entri saya mengenai perbandingan Ipad dan Samsung galaxy tab menjadi satu entri yang paling banyak di lawati. Ini bermakna kegilaan orang pada komputer tablet sudah bermula. Kalau tidak masakan begitu ramai orang ingin mengetahui tentang kelebihan kedua dua jenis komputer tablet ini. Blog saya bukan lah satu blog yang popular dan di kunjungi ramai pun sudah boleh menunjukkan tentang kemahuan orang di luar sana mengetahui tentang kelebihan dan kekurangan komputer tablet ini (lihat gambar stastitik blog saya apa yang orang suka cari dan lihat) Barang di ingat Entri ini baru sebulan saya masukan berbanding entri entri lain yang menjadi pesaingnya

No comments:

Post a Comment