Monday, January 24, 2011

Entri yang paling banyak di lihat di blog saya

Apabila melihat pada stastitik blog saya saya dapati masalah komputer lembab paling banyak di baca dan di cari oleh pembaca blog saya sepanjang tahun lalu ini bermakna banyak orang mengalami masalah komputer lembab dan mencari cara penyelesaianya. Dari perhatian saya ianya banyak di cari mengunakan injin pencari google dan ianya merangkumi para pencari seluruh dunia.

Cuma terus terang saya katakan Enri yang saya masukan adalah hanya sekadar mencari cara penyelesainya mengunakan pembersih internet iaitu CClearner tapi sebenarnya ada banyak lagi sofware yang anda perlu tahu jika anda ingin betul betul komputer anda sentiasa di jaga atau laju seperti sediakala. contohnya anda boleh gunakan penghapus Spyware , adware, malware, worm dan spam sofware penyusun fail komputer anda (Defrag) , sofware penjaga fail regestri komputer anda  malah ada software yang boleh membuat semua perkara tersebut dengan sekali gus sahaja seperti Advance windows Care. Anda carilah di internet dan cubalah mana yang paling seuai dengan anda pasti komputer anda tidak lembab lagi.

InsyaAllah di entri lain kali saya akan terangkan satu persatu fungsi software software tersebut.

No comments:

Post a Comment