Wednesday, May 18, 2011

Susun Favorite web kegemaran anda secara 3D dalam Firefox guna FoxTab

Dalam banyak banyak AD ON dalam Firefox fungsi Foxtab paling saya sukai kerana saya boleh mengAcces laman web kegemaran saya dengan cepat dan dapat menyusun mengikut keperluan saya secara 3D. Ianya sangat mudah di kendalikan apalagi sewaktu mengunakanya. yang pengting anda kena AD On dulu fungsi ini kemudian anda boleh susun laman web yanag anda selalu masuk mengikut kegemaran anda dan latar belakang FoxTab pilihan anda sendiri

caranya
1. Masuk mengunakan Brorser Fire Fox
2. AD ON fungsi FoxTab
3, Masuk kelaman web pilihan anda
4. Klik right buton pada mouse anda
5. Klik pada Ad to top site (laman web kegemaran anda akan tersimpan di FoxTab)
6. Siap dan anda boleh susun dan pilih warna latar belakang  ikut kegemaran anda

(lihat gambar atas FoxTab susunan saya)







No comments:

Post a Comment