Saturday, October 8, 2011

Rangking blog komputer dan anda di ping busuk secara harian




Baru sahaja saya masukan blog saya dalam rangking blog blog tempatan tak sangka juga blog saya di rangking sebagai blog superb sedangkan kalau di lihat pada kunjungan pelawatnya tak lah ramai sangat , saya tak tahu penilaiannya dari sudut mana apapun saya rasa berbanga juga dengan hasil kerja saya terimakasih pada blog ping busuk yang membuat rangking tersebut. Tapi saya rasa penilaian ini akan berubah dari masa kesemasa dan andalah yang dapat membantu supaya rangking saya sentiasa dalam keaadaan superb.Bagaimanapun rangkin ini akan berubah setiap hari mengikut jumlah pelawat dan page view harian. Mungkin hari ini terbaik dan esok sekadar sederhana atau ok sahaja .Untuk melihat rangking harian sepenuhnya sila  klik disini ping busuk.org siterangking

Setelah semingu dalam rangking ping busuk saya baru memahami bagaimana rangking di lakukan. Ianya di buat secara harian jumlah pelawat bukanlah penentu kedudukan status rangking tapi pelawat yang masuk dan betul betul membaca menjadi ukuran kerana saya lihat rangking blok saya pernah duduk dari serendah peringkat OK sahaja sehinga ke superb dan ianya sentiasa berubah rubah setiap masa.

Petunjuk status rangking
 
        [ status : superb / terbaik ]
 user yang masuk ke laman ini adalah user yang betul-betul
 mahu membaca dan melayari lama web tersebut. sekiranya
 anda mahu beriklan, tak rugi untuk meletakkan iklan
 pada blog yang traffik berkualiti seperti ini.

 [ status : kureng ]
 user yang masuk ke blog ini hanya sekadar melalui tanpa
 membuat pembacaan ataupun melayari page laman yang lain.
 biasanya laman yang bertrafik seperti ini adalah laman
 yang kerapkali dipost pada site perkongsian seperti
 facebook, shoutbox dan lain-lain.. user tidak ketagihan
 untuk membaca di laman blog ini.. user datang dan user pergi


 [ lain-lain status ]

 1. superb
 2. terbaik
 3. bagus
 4. sederhana
 5. boleh tahan
 6. kureng

No comments:

Post a Comment