Sunday, October 23, 2011

Komputer dan anda mencecah lebih 1000 pelawat sebulan


 
Blog komputer dan anda sudah mencecah lebih seribu pelawat sebulan sejak kebelakangan ini . Kunjugan pelawat dari serata dunia dapat di lihat dalam statitik blog komputer dan anda yang saya screenshoot disini.
Pelawat terbanyak masih lagi dari Malaysia (87%) dikuti oleh United States Indonesia dan lain lain negara. Kata carian Samsung masih lagi menjadi kata laluan carian popular dalam pencarian untuk pengunjung menemui blog komputer dan anda.


Sejak saya meletakkan iklan Nuffnang perjalanan saya untuk mendapat bayaran pertama dari nuffnang semakin mendekat saya berharap apa yang saya buat dulu hanya sebagai hobi boleh memberi pendapatan kepada saya nanti. Terimakasih kepada semua pengunjung

No comments:

Post a Comment